måndag 13 juni 2011

Vilken helg!

Ja var ska jag börja! Vi börjar med Fredagen;) Den började med ös på Fantasi med massa tårtor som skulle hämtas till alla studenterna!
Det är spännande när det är lite extra tillställning på jobbet! Men alla var var förberedda och dagen flöt på hur bra som helst<3
Snabbt hem, bytte om och gjorde mig i ordning, Alec stack och hämtade killarna, och vi for iväg till Åhus för att fira våra fina kusiner Lova å Ellen som tagit studenten!! Tänk vad fort tiden har gått! Jag tycker inte det var så längesedan som var små...? Men det är inte jag som blir gammal tänker jag, dom växer helt enkelt ikapp mig!;)

Här har vi en liten som får vara snäll och vänta ett tag till... ;)
Dom hade dukat upp i trädgården och vi hade tur med vädret! God mat och kära släkten<3 Tänk att vi skulle ses två dagar i rad, mysigt säger jag;)




Dagen efter så var det jag som skulle firas. Ute hos mor och far i Kyllingaröd! Och jag blev väldigt glad när jag vaknade och såg en blå himmel! Vi hade redan planerat att fira utomhus!
Lite hets innan som vanligt för att få allt iordning, och sen var det bara att köra på! Alla fina vänner och kär släkt på samma gång<3

Bildregn!














Här hade jag present öppning! Och när jag öppnade kortet ifrån baby så kunde jag knappt tro mina ögon! En bild på eiffeltornet och där stod 19-21 Juni, packa väskan, hotell och flyg är bokat och klart!
Han är galen!! En resa för oss två bara, en romantiskt weekend bara han och jag, han har ordnat med tjejerna så att jag är ledig, mor och far ska passa Saga!! Och alla verkade veta om det!! Jag fick väldigt många kuvert med "shoppingpeng" ;) Baby, du är bäst! Jag älskar dig över allt annat, och tänk att du vet vad jag önskar mig innan jag ens vet det själv, lite ensamtid tillsammans, du och jag, i en romantisk stad. Och inte behöver jag vänta heller, otålig som jag är;) På Söndag åker vi! Jag spricker nästan!! Tänk att jag sitter där i gräset, 25 år gammal, med dotter och sambo, underbart fina vänner, hjärtliga släkten, och jag känner mig så nöjd. Nöjd med allt i livet, jag är precis där jag vill vara och jag känner att jag har lyckts. Inte med prestationer och materiella saker, utan om vem jag vill vara och vilka jag vill ha runt om mig, att ge och ta energi och glädje och kärlek, mmmmm, jag mår! <3
Smycken och köks saker fanns ibland mina presenter, presentkort och blommor! Så fint alla har tänk till! Tack för en mysig kväll!
Och tack kära mor och far för att ni ordnat allt och fixat med grillat mat och allt som hör till! Ni är de finaste föräldrar man kan få<3 Jag är så tacksam för denna dag, den kommer jag sprara i säkert förvar i mitt minne<3

Helgen forsatte minsann idag;) Tosselilla med killarnas mamma och fam. stod på tur;)









En jätte mysig dag där killarna lekte och jag och Hanna chillade med Saga;) Så kul att vi ses tillsammans ibland, killarnas lillebror fick träffa Saga oxå ju! Och jag kom inte ihåg att Tosselilla har så fint vattenland! Hade det inte varit så att det kom mörka moln så hade jag badat! Men nästa gång, nästa gång... ;) Hela dagen flög iväg och rätt som det var så var det dags att åka hem!
Ännu en super trevlig dag!
Nu sover Saga som en stock, jag och Alec ligger utslagna i soffan och nu måste jag lägga mig, för imårn är det dags för jobbvecka igen.
Men med all denna positiva energi som flödar så ska det nog gå hur snabbt som helst!
Natti Natti!

(får nog uppdatera lite oftare, annars kommer varje inlägg bli toklångt!!=)

5 kommentarer:

  1. Kan inget annat än att hålla med moster Ulrika.
    Att du är verkligen en helt fantastiskt person, det vet alla som känner dig och ingen är gladare än jag som får lyckan att umgås med dig varenda dag.
    Love you sugarpie och resan är du all värd <3
    Pusspuss// A

    SvaraRadera
  2. Vackert! Så mycket kärlek Linnea!! Och vad härligt att ni kan ingående Hanna och familjen:) Grattis ( i förskott) och hoppas resan blir Lovely!! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt vi har haft det i helgen=) Du är så fin..bästa syster ever=)

    SvaraRadera
  4. Vilken helg! Underbart att se alla bilder! Grattis till dig, Linnea! =)
    Venez passer des vacances merveilleuses à Paris!
    (Haha - ja jag översatte det via en lexikonsida, jag kan icke franska och vet inte om det blev rätt men det ska stå ha en härlig semester i Paris! Tjoho!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Söta Lelle. Du är värd alltihop:-) Lilla sprallevispan <3.
    Tack själv för att vi får vara dina föräldrar. Tusen kramar:-)))

    SvaraRadera