tisdag 3 april 2012

Hepp!

Säger jag jämt när ngt är färdigt, vi har klart ngt, eller saga är påklädd/bytt på osv, jag tror nog snart att hon börjar ta efter;)



Helgen gick så fort så jag inte hann med, men så brukar dt bli om man jobbar söndag. Då känner man sig aldrig riktigt ledig!
Men imon är jag "mitt i veckan"
ledig och i helgen är det påsk! På fre ska vi fira morfar (80 år) Kusse Ellen ( 20 år) och Kusse Klara ( 18 år!) efter konstrundan stängt kl 18 så är det partaj i mormor å morfars hus;)








Redan vecka 26 för bebbi nummer två! Jag har ju inte hunnit ngt! Inte tagit magkort, skrivit ner grejer, funderat, legat å drömt!
Vardagen bra flyger förbi å jag försöker hinna med allt jag vill och lite till! Med Saga Hade jag all tid i världen och dagarna gick såååå sakta och jag följde minsta utveckling på nätet och i tidningar. Nu bara vips....vecka 26 och jag har inte ens "känt känslan" över hur det kommer att kännas med ett barn till!

Men jag tror att det är så för alla, plus att det är ju skönt att tiden går så fort så slipper man vänta så länge<3



1 kommentar:

  1. Och kanske lite kusse Agnes (8år) och en grattiskram till din Moster M som också fyller på fredag:-)
    Kram o ses!
    Moster M

    SvaraRadera