torsdag 12 april 2012

Snackas

Idag så gick jag hem ifrån jobbet lite tidigare, hade så himla ont i magen. Och om dt är någon gång man ska lyssna extra på sin kropps signaler så är dt väl nu när jag har en liten inneboende<3
Så tack fina Elin.I. för att du kom å löste av mig<3

Det blev bättre sen framåt e.m iaf! Tänk att dt blåser lite ljumma vindar nu! Jag tog höst parlament idag, jag hoppas slippa vinterjackan?! Mest för att dt börjar bli lite tajt å knäppa den nu...!!

Jag å Saga var ute Å lekte när Alec sprang. Vi har så gulliga grannar, alla kommer fram å pratar med Saga och är så innerliga. Farbrorn som bor tvärs över kom fram och gav Saga och mig vars en apelsin.
"Asiiiiin"! Tjöt Saga lyckligt! "Miiiin, jag haa"
Haha, efter hon tagit på sig sina skor så sa hon stolt "jag kan".
Och visst kan hon det<3
Sånt vardags kul som man uppskattar som mamma iaf:)

Nu ska jag nana, gonatt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar