söndag 8 april 2012

Påsk och kalas




Nya mössan, den är så fin på henne, inspirerad av en viss tvilling mamma;)

Jaha, helg och påsk och kalas!
Långfredagen började med strömavbrott! Hela Hammar i uppror, inget morgon kaffe!! Jag och baby gjorde dt enda rätta och cyklade till fantasi för att dricka kaffe!





Och sen hade baby en ide om en lekplats, så gick cyklarna efter frukost!












Jättefin! Vid Centralskolan, dt måste vara en sån tema lekplats?! Hoppas den dom ska bygga i T-parken bli minst lila fin!! (tänk att man bryr sig om dt nu<3

På kvällen var dt kalas! Morfar 80, Ellen 20, Klara 18, Agnes 8 och moster M 30 + :)

Jag hade köpt en mamma tunika, allt vart färdigt, hår & smink, MENN När jag skulle ta på mig min nya tunika, så hade HM tanten glömt att ta bort larmet!! Panik! Jag säger till Alec att bända bort dt, poff, färglarm =röd fläck. Helvete....
Det är ju inte så att garderoben är full av kläder som passar mig just nu.. På något sätt så ska hm få betala för detta. Bara en tjej kan förstå paniken..!

Men! Kalaset blev lyckat! Mysig att träffa alla samtidigt och mingla<3 maten som vi beställt ifrån kött Essen tyckte jag dock var sådär! Men jag får väl skylla mig själv lite för att jag inte kan äta lax;)

























Tack för kalas fina familjen! Hoppas dt inte dröjer allt för länge innan vi samlas igen<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar