lördag 28 april 2012

Lördag


Så fin dag det blev trots allt! Den började så grå med ösregn! Jag blev sugen på att åka in en sväng till stan och kolla lite affärer, hade inte siktet inställt på ngt speciellt, men ibland är det kul!
Så jag tog bilen, lämnade familjen hemma, tog ett paraply med mig och gjorde stan;)
Haha, men som vanligt nu för tiden så hittar jag inte ngt till mig själv, mest till Saga;)
Tänkte först köpa lite sånt onödigt krims krams, läppglans, kanske nån fin pryl till hemmet, men nej, jag hittade inget. Det blev två klänningar och en pyjamas till Saga<3

Förresten så försvinner ju lusten att shoppa kläder till sig skälv nu, bättre att spara dom pengarna tills sen när jag kan köpa dt i en storlek som kommer att hålla lite längre. Får klara mig med mina mamma kläder nu<3

När jag kom hem så hade faster Cicci å kusin Natalie kommit till Hammar! Det bakades kaka och grillades korv! Och rätt var det var så blev det solsken oxå. Så lite krocket på gräsmattan drogs igång;)

Saga var så förtjust över att leka med sin kusin, sååå mysigt att se!
Alec stod för grillad korv såklart!



Och busade med Saga som ääääälskar att bli kastad höööögt upp i luften<3








Och nya Pippi pyjamasen är på!



Då ska man såklart läsa Pippi till gonatt saga!



Haha, gollungar!


Nu sitter Alec killarna å Cicci där nere i soffan och mumsar på Alecs goda rabarber/jordgubbs kaka:)
Jag har lite ont i magen så jag ligger rak lång i sängen och sträcker på mig, skönt. Men jag hade nog lätt kunnat somna...

Hoppas ni har en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar