onsdag 2 maj 2012

Resumé å lycka

I Söndags så var det Pappi som bjöd på pizza hemma i kyllingaröd!



Lite soffhäng och kaffe fick avrunda denna härliga helg! Och så började en ny vecka!
Och så var det ju Valborg! Jag, Saga å Alec promenerade bort till Nosaby idrottsplats för att titta på bålet, skapa lite nya traditioner här i Hammar;)

Och på igår så var det ju röd dag! Så då jobbade jag bara till 12, skönt! En stund i solen fick dt bli när jag kom hem. Sen åkte vår lilla familj till Rosegarden på kvällen och åt mongolisk buffé! saga stormtrivdes<3









Gott var det iaf! Plus att det är ngt av det skönaste med sommaren, att man äter ute liiiiite mer än vanligt, slippa laga mat. Skönt!

Idag så hade jag stängning på jobbet. Vilket innebar sovmorgon med familjen, kaffe ute på altanen, Gud vad man vänjer sig snabbt<3
När jag var på jobbet så fick jag en liten överraskning! Baby å Saga hade varit å köpt ett växthus till mig, som jag velat ha då länge, som jag ska odla tomater i !



Jihuu! Alec har oxå planterings planer;) men hans går mer i bakverkens väg...




Och baby å Saga dök oxå upp på jobbet precis vid stängning för att hjälpa mig med att stänga<3 Gullefisar!! Min fina lilla familj, som hjälper mig och finns där i vått å torrt!

Elin kom oxå å hjälpte till;) Vi fantasi flickor skulle ut och äta ihopa, på världens godaste Bar-B-Ko! Och som vanligt, oxfilé..






Världens finaste tjejer! Vi har alltid så mysigt ihopa<3

Alec tyckte jag skulle ha efterrätt när jag kom hem! Min bagare<3




Jodå, jag är lycklig och tacksam över allt fint och alla fina i mitt liv!
Sara Pee körde mig hem och nu vankas dt kaffe i soffan, gott;)

1 kommentar:

  1. Man ska verkligen njuta och uppskatta det man har!! Det ska jag lära mig. Du har en fin familj Linnea <3 Kram

    SvaraRadera