tisdag 29 maj 2012

Gnäll



Just nu sitter jag i soffan å äter choklad, "Marabou premium 70% cocoa mint"
Varför inbillar man sig alltid att man är nyttigare bara för man äter mörk choklad?! Det är likaväl socker i ju!

Jag borde gå upp å duscha nu, när Saga sover. Men jag pallar inte. Jag sitter i min "white trash look" i soffan å glor. Mjukis, sport top, fladdrigt linne, Britney tofs mitt uppe på skallen, inget smink, glasögon.
Hur jag än sitter just nu så känns det som att jag har en bebis uppe i bröst korgen, jag undrar vart mina lungor befinner sig ?!

Jag har tråkigt. Inget bra på tv. Här är tyst hemma, jag tycker Alec kan komma hem, typ nu, å tragga med mig! Och säga att jag är fin trots min white trash look ikväll;)

Haha, totalt meningslös inlägg, men så får de va ibland oxå. Nu ska jag dricka kaffe! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar