söndag 20 maj 2012

Våra lilla trädgård

Och full sol hela dagen blev det! Tänk så begränsad man är på vintern! Då sitter man Inne, och om man ska gå ut så är det ett stort projekt med kläder å grejer. När det är sommar så kan man ha dörren öppen och gå ut som man vill, barfota, å bara sitta ute utan att göra någonting är så jäkla gött!


Rita är en favorit;)



Jag passade på att lapa sol när lillan sov middag!


Alec skulle bara flytta några buskar... Vilket slutade med att han möblerade om i hela rabatten;) Vi åkte ut till växthuset, jag å lillan i bilen och Alec på mc. Vi gick loss på jordgubbar, rabarber, morötter, dill, gräslök och sockerärtor! Alec köpte nån trälådgrej som han grävde ner i rabatten som jag fick så i! Spännande!! Tänk om det växer upp ätbara grejer!!





Mellanmål ute;) Saga gick med mig hela vägen alldeles själv till affären, köpte frukt som hon sen bar i en påse hem, hon var så stolt och kände sig så stor, gulle<3



Efter att ha varit borta hela dagen igår så var det så skönt att bara vara hemma och hänga!
Vi lämnade lillan i Kyllingaröd och körde mot Malmö!




Vi handlade grejer inne på tviins till ångmoppen. Alec lade sig i när en försäljare stod och sålde in moppen till ett par. Vilket slutade med att vi fick det vi köpte för halva priset som tack för hjälpen, sweet!
Sen va vi på IKEA<3 i love!
Inne i Malmö city, träffade Cicci och gick på stan å shoppade lite.


Denna helgen ska jag vika ihop till en liten låda, stoppa in i något ställe i huvudet och plocka fram sen i veckan när den behövs.
Typ som imon kl 4 när klockan ringer och jag bara vill dööö.. Haha!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar