söndag 27 maj 2012

Mors dag

Tänk att Loren vann, det är coolt, det är alltid kul när man vinner. Och denna gången var det klockrent, hon var mycket bättre, hade ngt eget på gång, som alla drogs med i, och så vann hon! Coolt;)

Imorse när klockan ringde 5 så ångrade jag genast att jag varit uppe till 1... Höhö;)
Som tur var så öppnade jag med Emma Ax som höll mig igång<3
Elin I kom och gjorde oss sällskap kl 9;) vi hade mycket att göra! Mycket folk, så tiden flög iväg! Och vi som var fulla av melodifestival känslor som behövde komma ut! ;)

Denna lilla flicka;



Kom till mitt jobb med en jätte fin blomma<3



Min lilla Saga ( kanske med lite hjälp av Pappa ;) Jag blev så glad när hon kom med en ros i handen, "hej mamma" sa hon <3 så överraskad jag blev!
Dom hade plockat fina syrener till mig oxå som jag hittade när jag kom hem!



Gulliga kunder som sa Grattis på Mors dag till mig! Alecs syster skickade oxå jätte fint "grattis på mors dag" sms <3
Jag blev så glad!

Elin kom hit och lekte med Saga nu i eftermiddags! Gulliga moster Elin<3 Lek på lekplats å promenad i Hammar, mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar