lördag 4 augusti 2012

Blogflow



Jodå, havet gjorde gott!










Hemåt så bytte vi, Alec å Saga tog bussen. Så himla typiskt att Alecs motorcykel fick för sig att paja precis nu mitt i sommarvädret, annars hade dt ju varit lugnt!
Nu råkar dock Saga älska att åka buss, haha, så dt gjorde nog inte henne ngt!



Hemma så började jag på middag när jag hörde nån röst ifrån trädgården. Jodå, dt var morfar som var sugen på spontan barnbarns mys<3



Först med den lille;)




Sen med den store;)

Alltid lika mysigt med besök!
Nu ikväll så fortsätter fotboll/OS/sport att överta tv rummet. Men det gör inte mig så mycket. Jag gör annat <3




Om ni undrar varför jag uppdaterar så mycket så är dt för att jag är inne i ett bloggflow! Så bara enjoy it;)
Nu.....kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar