söndag 19 augusti 2012

Havet

Igår så åkte Adam å Alec MC till stranden, vid 18-tiden. Jag hade bilen packad med badgrejjer å fika, å barnen såklart <3
Vi körde till tågstationen och hämtade Hampe som kom senare för han spelat fotbolls match.
Sen kom vi efter!
Alec å kidzen badade, kvälldopp, det är sååå härligt! Jag fick bli smittad av deras badglädje ist;) jag mös med Zara vid strandkanten ist! Alec tog lite bilder med sin kamera, jag kanske lägger upp några ikväll.

När Saga var färdigbadad så satte jag henne i vagnen och så tog vi en promenad längs med havet!



Haha, Zara var inte alls lika nöjd å glad som mig å Saga!
Saga tog nappen som Zara tappade hela tiden, stoppade in den i munnen på henne, men hon fortsatte skrika. "Mamma, den funkar inte" sa hon. Haha, nej det gjorde den ju inte! Men men, hon får väl lufta lungorna nån gång, hon skriker ju nästan aldrig<3
När vi kom tillbaka spelade killarna boll på stranden, det började nästan bli lite mörkt. Fika tajm!



Hampe å Zara


Adam å Saga (Alec i havet, under ytan;)





Det var en sån kontrast, precis bredvid satt folk uppklädda och åt och drack på ute serveringen, det var ju Lördag kväll! Vi satt i badkläder och drack kaffe, haha;)

Vi var hemma vid 22, Zara höll sig vaken 4 långa timmar, lite övertrött, jodå. Men hon sov desto bättre inatt<3

Kvarteret skatan filmen avrundade kvällen, och dom är ju jäkligt roliga! "Laholm Laholm!!!"

Imorse så vaknade jag pigg efter en bra bebis natt, så jag tog upp tjejerna och tänkte ge Alec sim första sovmorgon denna semestern<3
Vi gick på en lång promenad i morgonsolen, men Gud så varmt!
Stopp vid lekplatsen såklart! ;)







När vi kom hem så var alla vakna. På agendan stod det stranden igen, inte konstigt när termometern stod på 35 grader!
Men att åka till havet på kvällen är bättre för lillan, det kändes några grader för varmt att ta med Zara till havet, så jag stannar hemma med henne.
Nu sitter vi på det svalaste stället här hemma, på framsidan, i skuggan. Ja, jag ska ju inte säga att jag är brun denna sommar;)

Senare idag så kommer fantasi tjejer för att officiellt välkomna Zara till denna värld<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar