söndag 5 augusti 2012

Nothing fits!

Morgonmys först i vanlig ordning<3



Vi brukar skicka upp Saga å väcka killarna vid 10-11 tiden, det tycker, iaf hon, är roligt;)
Sen så stannade vi hemma allihopa idag, det var inte direkt nån sol så dt passade bra. Alec har ju ett lager av spel och leksaker som han har köpt till killarna under hela deras uppväxt. Så fram med pingis bordet!


Och Saga var såklart ett riktigt stjärnskott, haha;) nej men hon fattade grejen å lyckades med att slå bollen med racket på bordet.
Annars vann Alec hela tiden, go figure!
Vi spelade två set, 11-9 å 9-11, så lite nära var jag. Men jag tror nog att han spelade lite snällt med mig för att göra mig glad ;)

Nu sitter jag i mjukis, som vanligt, i soffan och det doftar underbart ifrån köket. Alec har bakat äpple och rabarber (ifrån rabatten) paj som ska intas till OS ikväll. Men egentligen borde jag avstå. Man måste ju börja nån gång. Efter jag duschat så skulle jag ta på mig ngt annat än mjukis tänkte jag. Men tji fick jag!:)
När man är gravid så är man rund och fin. Men när man sen fött barn så är man bara rund. Haha, kanske inte riktigt men nästan!
Efter Saga så tappade jag nästan de flesta kilona bara genom att amma, sen lite LCHF på de så var jag nere i original vikt efter ett år.
Men det ska vara svårare andra gången har jag hört. Tur att jag har lång tid på mig innan det är sommar igen;)
Dock så verkar dt som att ju äldre jag har blivit, och efter två barn så spelar det inte lika stor roll längre.
Självklart bryr jag mig om hur jag ser ut, men jag dör inte av lite skavanker på samma sätt som när jag var yngre. Och skönt är väl dt!

Men jag längtar ändå tills mina vanliga kläder passar mig igen;) Tänk att få hoppa i ett par jeans igen, what a feeling!

Ikväll så ska dt bli spännande med både simhopp och 100 meters semi å final! Det borde vara OS varje sommar tycker jag;)

Location:Gladiolvägen,Kristianstad,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar