torsdag 16 augusti 2012

Härligt


Idag så sken solen när vi gick upp! Vi började som vanligt med kaffe på altanen<3
Natten har varit lite lång med feber sjuk Saga, så dt var skönt att hon vaknade lite piggare.



Elin som var ute på en joggingtur hittade hit för dricka paus och barnlek å bebis mys, de uppskattas<3 Saga glömde bort att hon var sjuk å lekte på som vanligt;)

Och jag och Alec hade egna planer för kvällen. Mina föräldrar kom hit och passade barnen ett par timmar så vi kunde hitta på ngt själva!
Första riktiga turen på babys motorcykel! Vi körde till Tydingesjön, där är ju lite Mcträff om sommrarba. Så vi spanade in alla coola åk å kollade in folk och sjön. Det var härligt att strosa omkring, hand i hand, kunna lyssna på varann å ge varann 100 % uppmärksamhet.





Vi råkade parkera bredvid någon som hade en likadan hoj som Alec, vad är oddsen!!



Min kille <3



Här kan ju flickorna sitta i framtiden?!;)

Vi var inte iväg mer än två timmar, men det kändes som så mycket längre! Man lyckas på ngt vis suga musten ur "egentiden" på ett annat sätt när man inte har så mycket av den varan;)
Men som jag har sagt innan. Det är viktigt att sätta av tid för varann, att göra ngt tillsammans utan barnen då och då.
Jag älskar att sitta där bak, känna spänningen när han gasar på och vi susar fram och jag får hålla i mig! Bara att få känna mig som flickvännen, som sitter bakom mina coola kille på hans motorcykel<3

Älskar dig Alec<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar