onsdag 15 augusti 2012

Vad hände!

Med mitt bloggflow;) haha, ja det skrev Carro till mig imorse. Hux plötsligt så hade vi en massa menar för oss och jag fick liksom aldrig tid tyckte jag!

I lördags så packade vi grejer å barn, sen körde Alec MC till Malmö för att springa halv maran! Jag åkte hem till farsan för att möta upp resten av familjen inför 175 års festen!
Det var tur att vi var några stycken som hjälptes åt att underhålla bebis å barn, annars hade jag nog aldrig fått smink på mig;)

Sen körde vi till Höjaröds där min Moster å hela hennes familj firade födelsedagar! Det var så mysigt att komma hem till dom igen, långt ut i skogen där det bor en massa mysiga minnen ifrån när jag var barn<3






Jag hann dock inte ta några bilder direkt, haha, dubbelt så mycket att ha koll på när man har två barn;) tur att Zara sov i vagnen så att Saga kunde vara blyg lite i min famn<3
Alec ringde när han anlänt till fars hus å var duschad å klar, så körde jag å hämtade honom. Saga stannade kvar å gick tips runda med morfar å Jokke<3
En jätte mysigt fest med god mat å underbara tårtor, min moster är himmelskt duktig på att baka!

Jag åkte hem tidigare till far med barnen, och efter lite om och men så sov båda. Och vi vaknade tillsammans ute i Kyllingaröd skogar!



Vi stannade hela dagen och blev upp pysslade med frukost å middag<3

Sen har vi haft besök här hemma, först av faster Anita å Paul och mina kusin barn!




Dom hade köpt jätte fina kläder till lilla Zara å en sagobok till Saga;) den blev poppis!
Sen satt vi ute å traggade å fikade tills dt blev mörkt. Fina familjen Ekström<3

Idag så kom moster J å Lova å Elias för att hälsa på! Vi sågs ju på festen, men där var dt fullt upp och dom har ännu inte varit i Hammar så dt var jätte kul att dom kom hit
Även här fick tjejerna fina presenter! Alla är så snälla<3
Ett jätte fint hopp rep fick Saga, det ska hon minsann lära sig att behärska! Ngt som jag kan lära henne, jag är ganska duktig om jag minns rätt.. ;)
Zara fick gosedjur å ögongodis!
Lillan fick även vila en stund i gammelmosters famn, dt gick hur bra som helst;)





Fina kusin Lova;) Här trivdes Zara oxå!

Idag så kom äntligen vår familjebild med i tidningen!
Det är kul att så många på facebook uppskattade vår humor och tyckte den var rolig! Haha;) vi har iaf haft himla roligt åt dt om inte annat!!



Den får vi väl förstora å hänga upp på väggen;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar