torsdag 2 augusti 2012

Morbror Gudfar

Idag så tog Alec Saga med sig och hämtade killarna på tåget. Sen hade han packat med strand grejer och dom fortsatte till Åhus. Dom är ju som sagt galna i att bada, alla Golstrands<3

Jag och Zara stannade hemma, och tur var väl dt för bara en kvart efter Alec kört så knackade det på dörren. Det var morbror Jokke som kom för att hälsa på sitt lilla gudbarn <3
Han hade med sig en jätte fin gosedjur/speldosa till Zara. Saga fick oxå en present, och jag me! En försenad födelsedags present, fina storebror !
Jag fick presentkort för att kunna uppgradera min operativ system till Snow Leopard, nu återstår bara att klura ut hur tusan jag gör dt! ;)




Jokke kommer bli världens finaste Gudfar, han är så fin både mot Saga å Zara, vi kunde inte valt ngn bättre! Tack för titten<3

Sen kom alla hem vid 17 tiden, så nu är här fullt hus igen, det gillar jag<3 Jag chillar i soffan, Alec tog en löptur, och brorsorna myser med sina systrar. Ha, jag myser bara av att titta på dom <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar