torsdag 16 maj 2013

Gästspel och solsken

Mie har gästspelat på Fantasi nu i två dagar för Iversen som är iväg i huvudstaden på äventyr ;) Så kul! Det kändes lite "som förr". Haha! Det har varit kul att ha henne tillbaka lite!


Idag så har det varit Förskolans dag, så det har väl varit lite fest på alla dagis kan jag tänka mig. Alec höll mig uppdaterad genom bilder❤ Föräldrarna fick oxå följa med, så Zara var oxå med. Hon tyckte det var så spännande med dagis, och alla barnen var så snälla mot henne! 
 
Moster Elin hämtade sen Saga efter dagis och tog med henne och lekte i tivoli parken. Så kul! Saga tycker det är så spännande att vaa där. Extra spännande att vara där själv med moster;)

Annars så hängde jag ute i solen när jag kom hem ifrån jobbet med tjejerna medan Alec var ute å sprang. Härligt! 
Nu roar dom ju varann lite så jag kunde lapa liiiiite sol👍!
 Mormor gjorde ett litet inslag i vardagen och tog bussen hit efter jobbet och sa hej till tjejern ❤

Jag somnade bredvid Zara en stund när jag skulle natta henne. Och sen somnade jag en stund bredvid Saga när jg skulle natta henne. Skönt och sååå mysigt❤ Men inte lika lätt att däcka nu som jag brukar, haha. Men klockan ringer 04:00 imon...och 04:05...och 04:10...04:13...04:15! HA! Lika bra att ställa massor med alarm! 

Natti natti foooookx! /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar