söndag 12 maj 2013

Helg


Hej å hå! 
Okej, denna helgen har verkligen bara flugit förbi! Fre å Lör vart de jobb 6-15! Och timmarna går fort när man har roligt;)
Lova och Iversen skrev en rap, en fantasi rap. Helt fantastiskt bra, och den har typ satt sig på skallen! 
Att jag fick en inspelad version skickad på lördag natten vart ett urkul inslag! 
På Lördagen så fick jag uppdatering i bilder vad familjen höll på med här hemma, och sånt uppskattas verkligen❤
 
Härliga ungar! Först när jag kom hem så gav sig Alec ut på en löptur medan vi mumsade på gott grillat som han fixat. 
När han sen kom hem så var det min tur. Bästa löpturen nånsin ! Det blev 1 mil på 59:25. Jag är så nöjd! Lova har försett mig med ny bra musik som peppar. Vädret var perfekt och det var en underbar kväll, härligt!

Idag så körde jag, syrran och flickorna ut till Degeberga för att möta upp päronen på Blåherremölla för fika. 

Sen körde vi vidare till Kyllingaröd! Elin hjälpte mig att pumpa upp min nya pilates boll som resulterade mest i asgarv när vi inte riktigt fick kläm på hur man fick luften att stanna kvar...i bollen...haha!
Hemma träning, here i come! 
Far bjöd på pølse, och det var populärt! Och allt är ju spec mycket godare när man äter utomhus;)

Tack för en mysig dag❤

Och nu känns det som att man liksom ska runda av helgen inför kommande ny vecka. Men jag är faktiskt ledig imorgon! Så det blir liksom som lite extra helg;) 
En annorlunda sak som bör nämnas, är att jag och Alec, efter nästan två år som Hammarbor, för första gången, öppnade luckan till vår vind. Den är jätte stor! Who knew.. Haha! 
Vi hittade julkort ifrån 1985..haha... Hursom så kommer det fungera utmärkt som förvaringsutrymme!

Hoppas ni alla haft en härlig helg❤

1 kommentar:

  1. När ni var nyinflyttade så var det "någon" som var rädd för spindlar och våga inte öppna vinden. Haha, framsteg :) :)
    Puss puss

    SvaraRadera