onsdag 15 maj 2013

Springa å jobba å leka

Många tidiga morgnar denna veckan! Men imorn är det Mie som öppnar. Så då känns det nästan som sovmorgon att jag inte börjar "förrän" 6;) 
Full rulle på jobbet iaf, efter jag slutat så fick jag sms att Jarl var på spontan besök hemma i Hammar, typiskt!
Jag hade ärende på stan som jag fick skjuta upp igår pga av punka på cykeln. Surt att få, men när dom bygger om i hela stan så är det kanske inte så konstigt att man kör på ngt vasst.
Lyllos mig som har världens finaste sambo som hjälpte mig❤

Idag fick vi efterlängtat brev på posten! Zara har fått dagis plats på samma som Saga. Ett orosmoment som försvann, skönt.
Eftersom Alec var ute på ett 3,5 mils pass igår, så hoppade jag gymet igår för att ist ta de idag❤ 
Så jag var väl hemma vid 15 tiden, då gillade vi hamburgare till middag (lyx!!) Vi var ute å lekte ett tag, men jag absolut HATAR när det blåser, så vi fick till slut lura in barnen. Saga tyckte vi skulle leka på hennes rum, tja, varför inte;)
När den stora sen slocknat så cyklade jag till friskis. Jag var så laddad, kände mig stark å peppad. Jag sprang en mil på bandet på bästa tiden någonsin. Så nöjd, framstegen ger mig självförtroende. 20:45 var jag framme på 1 mil. Så det blev en snabb dusch för dom stänger ju 21:00!! Haha, men jag hann. 
Så nu ska jag vila kroppen så jag håller till på fre. Då ska jag å EmmaAx ut å springa ihopa. Vi tänkte att det gick ju så bra tillsammans på vårruset så vi kör igen!

Men nu är jag trött i ögonen.. Gonatt på er! Sov gott❤

P.S EMMA , som kommenterade om X5 moppen; Jag försökte svara dig innan, men det verkade inte komma med? Jag ska fixa ett inlägg om mina städtips;) Kul att du gillar bloggen❤

1 kommentar:

  1. Tack det hade varit roligt om du hade gjort det ;)
    Emma

    SvaraRadera