måndag 13 maj 2013

Solstolar å Vikingar

Till morgonkaffet så satt jag och drömde om den perfekta solstolen. Tills molnen kom och det blev kallt, så vi gick in igen:) Zara var trött så ist för hela familjen, så delade vi upp oss på lite tu man hand med varsitt barn❤ 
Pappa å Saga åkte till EKO å skulle handla lite.
När Zara somnade så passade jag på att köra ett pass med mina nya träningsgrejer:
Och det funkade kanon! Jag körde 50 minuter med alla övningar jag kan, och det kändes hur bra som helst! Super bra alternativ om man inte har möjlighet att komma iväg till gymmet. Jag ska försöka mig på en liten bildvisning i lite enkla övningar. Så håll utkik:) 

När Saga å pappa kom hem så hade han köpt... Den perfekta solstolen❤
Jag älskar den! Dynan ser gul ut på bilden, men den är grön. Och så skööön. Tack finaste❤ Saga fick oxå en stol! Och en basket korg, haha
Brorsorna kanske når bättre? ;)
Och en hjälm. Saga tyckte att hon skulle ha den hjälmen när vi cyklade till stan..
Det tyckte inte jag;) 
Haha, lillasyster fick låna den sålänge!

Jag och Saga cyklade till posten för att hämta ut ett paket. Säga hej till "Andra Elin" och Alex på fantasi, och sen hem igen❤

Imon är det jobb igen. Klockan ringer om 5 timmar. Så jag måste sova nu...zzzz...
natti natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar