lördag 25 maj 2013

Hoppsan

Hoppsan, en hel vecka försvann? Inte på riktigt såklart, men iaf på bloggen.
Det har varit många tidiga morgnar på jobbet! Dock stängde jag i Måndags, och efter stängning så skulle jag springa hem. Och jag sprang via Maxi-Hammarsjön-Viby och sen när jag kom till Hammar så kände jag att jag hade mer kvar att ge. Så jag sprang mot Nosaby IP, vid golfkrogen, förbi dagis, och hem. Det blev 1,1 mil. Det är det längsta jag någonsinn sprungit. Det kändes så himla skönt. Det var en sån perfekt kväll, för en lång löptur.
Jag har en liiiten plan, på att kanske anmäla mig till Göteborgsvarvet 2014. Syrran är på iaf, och kanske Iversen.. Alec är ju såklart på! Men det hade väl varit något! Det är säkert en upplevelse utöver det vanliga=)

Annar så fortsatte veckan lite i hurtigt tecken. Vi tjejer på jobbet sprang Tjejeloppet tack vare vår chef som är väldigt aktiv när det gäller sådana arrangemang. Men eftersom dom inte fick springa så grillade dom ist korv till oss som vi fick efter loppet. Mysigt, och uppskattat<3 Alec å tjejerna var också med och hejjade på oss! <3 


Någon slags sjuka i halsen har jag dragit på mig, och jag har kraxat rundor på jobbet för att försöka göra mig försådd. Mest är det Lova som råkat ut för mitt krax, men hon verkar behärska det språket nu. Alla kunder hade såklart huskurer mot heshet som dom ivrigt ville dela med sig av. Rart, tycker jag.



Igår så kom far (morfar) hem till oss för han saknade töserna. Så när jag slutade vid 13, så cyklade jag hem och mötte upp. Vi tog tjejerna i vagnen och gick till Tivoliparken!
Skönt väder, och fika blev det när vi kom fram! Elin dök upp med kaffe=) Mor skulle åka med far hem, så hon mötte också upp i parken. En härlig dag<3 

Idag så vart det iaf min lediga dag denna vecka! Och då har min fina Johanna kommit hit för att mysa! Julius har redan blivit så stor, och han är en sån härlig liten kille! Alec, killarna och Saga cyklade in till stan som bjöd på lite olika show aktiviteter idag. Så vi var ensamma hemma med dom små. Tid att prata, tid att lyssna, det är det som kallas kvalitetstid va?
Glad är jag iaf för det! Tack fina vän, för att du finns i mitt liv!

Nu sitter jag iaf vid köksbordet. Lite öm i benen efter ett kvälls pass med mitt "hemma gym". Jag ska återkomma med de dära bilderna! Haha, jag ska bara ordna en fotograf;)
Planen är en snabbdusch, vika tvätten, och hoppa i säng. 05:00 ringer klockan imorn och Fantasi kallar. Men det är så skönt att bara sitta här.... en liten stund... plus att Alecs paj, som han bakade nu ikväll.. ser himla god ut.. =)

Natti natti

Här är btw Saga mäkta stolt. När hon får hänga med vår granna å rasta hunden Cindy❤
En ny upplevelse❤
Gatukritor är kul☀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar