lördag 22 augusti 2009

Bankens mat är inte bäst..!

Filmen var skit cool! Det var typ Spy Kids för vuxna v.s James Bond gone wild, supercoolt! Så jag rekomenderar den verkligen! Den var kanske lite tramsig, men action som faen!

Igår så var jag på banken "firade" Edens flytt till Umeå. Konstigt att hon ska bo där, jag fattar inte hur hon vågar! Jag själv skulle aldrig vilja bo någon på något annat ställe än Skåne, inte som det känns nu iaf. Men det var jätte trevligt, god mat och mysigt sällskap! Baby körde mig dit och hämtade mig för att det regnade *gulle* <3


Imårse när jag vaknade så tänke jag på den fina hamburger tallriken som jag hade ätit, hur röd den hade varit inuti.. Men men, stack till jobbet, och vid ca 9:30 tiden så spydde jag som en gris... Så jag rekomenderar kanske inte banken just nu precis.
Där fick jag för att jag lade 125 kr för en middag... Grrr, så jag fick åka hem och varva ner.

Killarna kom hit idag <3 <3 <3 Så kul! Dom hade köpt lite presenter till oss, gullungar!
Jag fick ett blått armband som jag ska ha på mig alltid ;)
Nu är dom och spelar fotboll på idrottsplasten, och maten står i ugnen, tro mig, jag är hungrig..

Så jag får väl se hur det går, håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar