torsdag 20 augusti 2009

Gomårn!

Härligt att vakna sisådär klockan 7 på morgonen när man är ledig, krypa upp ur sängen, fixa lite frulle, sätta på en film. För att sen till slut smååååsomna in till den...zzzzz...
Åh, det tycker jag är att njuta av sin ledighet! Jag vakade iaf igen för en timme sen, skönt säger jag!
Insåg just att jag måste sticka å handla, har inget smör och...hm...va fan var det nu mer!...
Ja just det...

Jag får ju inte glömma mitt snus! Jag tänker fortf på det, hur svårt det är att sluta snusa jämfört med att sluta röka. Man har liksom inte lika mycket problem med en prilla, som man har med sen cigg. Det enda är väl att man missfärgar tänderna... Men vafan, ngt syndig måste man väl få göra!! (jag vet att det bara är en kass försvarsmekanisk och säga så, but still..)

Ni vet när man har vaknat, men somnar om, så drömmer man alltid som fasiken, på morgon kvisten alltså. Det gjorde jag imårse. Märkliga drömmar; jag var på jobbet samtidigt som jag skulle på fest, jag skulle stänga cafét och tyckte det blev besvärligt för att alla väntade. Plötsligt skulle jag och Alec checka in på ett motell för vi hade ingen stanns att sova, när jag skulle kissa så gick dörren inte att stänga, då kom våra rumskamrater som vi inte kände som skulle laga dörren? Sen klev det in 5 barndomskompisar till mig, som skulle gena igenom vårt rum, dom skulle sen springa en sväng nere vid en sjö, dom hade köpt med sig godis för detta. Jag smög efter, kul idé tyckte jag, sen skulle jag gå tillbaka och väcka Alec som sov på rummet.. då vaknade jag. Märkligt?

Nu ska hoppa ut pyamasen, sticka och handla och få en dos frisk luft! I need it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar