torsdag 20 augusti 2009

Havet, eller?

Snackade med Johanna som låg på stranden, och hon sa att det var så varmt och skönt där, så efter ett par sms med baby så var det bestämt att vi skulle sticka dit efter har slutat jobbet! Sista doppet kanske tänkte jag... Satt och hängde med girlzen på Fantasi lite innan jag stack hem igen.
Ihop med strandpacket sen gick jag bort till Bongs=)
Nja...vi satt väl kanske på playan i 45 minuter, sen frös vi så vi gick tillbaka till bilen och packade oss hem igen..

Haha, man får väl helt enkelt acceptera att sommaren är....över....typ...=( Men men, inte deppa för det...November, November, November! Då bär det av till Karibien i 3 veckor, underbart! Jag längtar....!!

Nu är middagen på, vill ni ha middags tips så blir det: klyft potatis, karré, grönsaker och café de paris, inget avancerat typ=) Sen är det dejt som gäller för hela slanten. Vi ska kolla på G.I Joe!
Förresten, filmen igår, män som hatar kvinnor, jag säger som alla andra, skit bra film! Jag rekomenderar den verkligen till alla er som inte sett den ännu. Fortsättning kommer väl snart?

Hela grejen när man går på bio är ju att man ska typ käka lite popcorn, ngt gottis iaf, läsk osv. Men om man då precis ätit, och försöker hålla nere på godsakerna, hur gör man då!!
En vän till mig lärde mig en gång att om man ville dra ner på kalori intaget så skulle man lägga chips, nötter, whatever i SMÅ skålar och ställa på bordet, så fick man äta långsammare, för tog dom slut fort så fick man ju gå upp och hämta nytt hela tiden, och då skulle man känna sig hång. Bra idé i och för sig, men det blir ju liiiiiiiiide svårt på bio;)

Jag meddelar sen om filmen var ngt att se, ha de gott/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar