tisdag 25 augusti 2009

Cirkus hela måndagen =)

Jaha, då vaknade man med värsta träningvärken efter att ha spelat fotboll med killarna i helgen. Shit, jag som bara är 23...men, jag får väl skylla på att det är muskler som jag inte brukar använda.. ;) Jag och Baby hade mysiga Måndag (=vakna sakta, film och kaffe i sängen=) Vi vaknade redan klockan 8! Men men, jag var tvungen att komma på nån plan för dagen, så jag ringde min bästis!
Carro skulle på cirkus, jihuu, jag hänger med! Så då började min resa på väg till Vittskövle, men först....
Packa på mig allt jag skulle ha med mig, ner till Fantasi och hämta syrrans bilnycklar, där fanns Jokke som vill med till Degeberga, jag cyklar å hämtar Elins bil, och kör bort med Alecs mat till hans jobb som jag lovat, fan glömde hans mjölk, tillbaka till fantasi, hämta jokke + mjölk, till Alecs jobb igen, till Ekströms café, till Mor&Far, till Konsum och posta brev till mor, SEEEEEEEN kör jag mott Vittskövle city och landar hos Carro=)

Där väntar en fin mamma, gullig bebis och busig unge <3
Vi hade en jätte mysig kväll! Tack kära Carro <3

Nu vankas lite mys i babys famn innan jag ska nana...!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar