lördag 29 augusti 2009

Oj då!

Tiden bara flyger iväg tycker jag! Håller mig sysselsatt om dagarna iaf;) Träningverken har dock hållt mig borta ifrån spåret, men jag har köpt en ny gadget till nästa löpar runda som jag längtar efter att få inviga. Är ju liiiiide pryltokig ibland... men men.
I veckan så är det Ekströms som har stått på listan, och man märker ju att turisterna har dragit hem, för antalet kunder har ju minskat en del.
Jag undrar om alla känner som jag, att man är rädd att stå utan jobb snart, jag menar, jag har aldrig haft svårt att få jobb innan, och nu verkar det som att ett fast arbete är några få förunnat!
Idag och i helgen är det iaf Fantasi som gäller för min del, kul tycker jag. det blir liksom en chans att få träffa hangsen, samtisigt som man jobbar, bättre än så blir det inte!

Såg deathproof ikväll med baby, shit vad bra den är!! Haha, älskar hans filmstil, helt wacko ;)
Jag har förresten börjat käka lite LCHF "diet" nu, eller, det är väl ingen diet, snarare en livsstil som går ut på att vi människor var jägare ifrån början och ska hålla oss till att äta kött och fett. Så vi får väl se hur det går, kanske blir mina tarmar friska...slipper man lägga tusenlappar på dyr j*vla medecin, håll tummarna!

Nu är det iaf dags att gå och lägga sig, måste hindra baby som snart bli ovän med dataspelet... ;)

Sov så gott!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar