tisdag 1 september 2009

Ny vecka!

Då började denna veckan med att jag var i värsta formen, pigg som aldrig förr! Och jag måste ändå tro att det beror på min nya kost! LCHF (Low Carb High Fat)
Jag håller på att läsa en bok om det, spännande som tusan! JA just det, jag skulle ju messa vad boken hette till Sara!! First thing 2morrow!

Iaf, imorgon (läs idag) så börjar mitt fasta schema på Ekströms, för att jag är numera fast heltidsanställd! Jippi! Det känns gott som tusan, i "dessa tider" så tackar man ju inte nej till ekonomisk trygghet precis, jag trivs ju och kan jobbet så det ska nog inte blir några problem.
Vi håller tummarna för att det ska gå vägen...

Jag har lite tankar på att börja spela fotboll igen.. Har ju alltid gillat det, och nu så finns det möjlighet. Jag har alltid tusen ideér på vad jag vill göra, och det brukar alltid sluta med att jag inte gör något av det, eller för många saker lite halvdant, haha, men va fan!
Detta kommer nog att ske känns det som...

Idag när jag kom hem ifrån jobbet och vi hade käkat så typ somnade baby i soffan och jag i sängen, så nu känner jag mig pigg som tusan. Det är så jäkla skön att bara lägga sig ner och blunda när man är trött, och bara känna hur man doozar iväg i drömmarnas land. Sköönt!

Jaja, nu traggar jag mest strunt, längtar tills min iPod kommer! Hoppas på imorgon ist!!
Sov så gott, i will <3
Kram //Lelle

1 kommentar:

  1. Det känns så skönt att ha dig på jobbet på riktigt lixom. En sådan avlastning. Vi är glada för det Katta och jag. Och på tal om ösregn, hur får jag till en bild i bakgrunden på min nya blogg?

    SvaraRadera