lördag 26 september 2009

oj då..

Som vanligt så blir det så att man liksom inte hinner med att skriva hela tiden så rätt vad det är så har man inte skrivit i bloggen på ett par veckor.. Men men , jag ska försöka att skärpa mig =)

Nu så är jag på jobbet och håller e.m kaffe. Trött som tusan! Haha, jag och Alec var hos Björn och Carro igår och käkade pizza och snackade skit..haha..
Sen skulle jag och baby sova över hos Katta, och det är ju inte alltid så lätt att somna när man inte sover hemma, så kl 01.30 typ så var det jag som somnade in. Sen ringde klockan 04:40 igen, jisses! Men det var ju inte så långt till jobbet, bara en våning ner liksom!

Och det var Elin och Anna som jag jobbar med, cheferna är ju på välförtjänt semester! Så nu så väntar jag på att klockan ska slå 17 så jag kan köra hem! Gött, blir nog en powernap hemma innan vi gör oss i ordning för party hemma hos Lina=) Baby är och spelar paintball med min familia, hoppas det går bra för dom!

HAr så jäkla ont i mitt öra, fattar inte vad det kan vara, det typ bara dunkar hela tiden och ekar i huvudet. Känns inte alls skönt... Men vafan, spelar man fotboll utan mössa och det blåser som tusan så får man kanske skylla sig själv.. ;)
 För ja, jag har börjat, och det är jätte roligt! Jag är kanske inte världens duktigaste, men jag förösker iaf och gör mitt bästa, måste ju träna för att lära sig!

På fredag är det jag som åker till malmö för att göra färdigt min tattoo, det ska bli såååå spännande, får väl se om jag lägger upp en bild eller om jag håller den hemlig...;)

Jaja, nu så ska jag gå och diska för u har jag druckit upp mitt kaffe! Ha en mysig helg!
Kärlek /Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar