fredag 4 september 2009

Helg!

Idag gick jag och baby upp samtidigt (gör vi typ aldrig tidigt på morgonen, för han börjar 6 och jag 7) Men idag så var jag ju på Fantasi, så det blev fighting om badrummet, haha, nej, men man är mest i vägen för varann på morgonen;)
Följe till jobbet, sen var det syrran som väntade på mig där, redo för en dag med arbete med lilla syster! Fullt ös hela dagen typ, trött som tusan på eftermiddagen!
Så efter 9 timmar så stämplade jag ut, dirket hem, lade mig i sängen, och jisses vad jag drömde! Allt ifrån att jag hade en bil och blev stoppad av polisen, att mor hade en födelsedags fest, att far kom hem till oss på julafton med kina mat, och att baby försvann på sin födelsedag...??, och sen klockan 19:30 på kvällen så vaknade jag. Ojdå, jag hade visst sovit ganska länge....

Haha, men det var skönt! Sen var det sport på tv hela kvällen som gällde! Killarna är här nu, mysigt säger jag, så det blir lite lek aktiviteter som gäller i helgen! Men imårn är det jobb kl 6 igen, så jag borde väl gå och lägga mig (trots att jag sovit hela kvällen..=)

Såg på nätet att det är matmässa snart, sånt gillar jag, så söndagen den 20:e är det Ekström/Golstrand som stosar rundor där och smakar på allt gottis..

Kärlek //Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar