söndag 6 september 2009

Mysigt med Söndag!

Jaha, då ringde klockan för sista gången 05:30 denna månaden, skönt säger jag! Morgonen spenderades med syrran och SJöbeck, mycket trevligt och stillsamt!
Det gillar vi, allt flöt på och vi fick gjort det vi skulle i bra tid. Inte lika mycket folk idag så jag kunde gå lite tidigare=)
Brorsan var nere och ville ha sällskap, så när jag gick hem så väntade ju inte familjen mig förrän kl 3, så dörren var låst och jag hade ingen nyckel. Jahupp! Jag ringde brorsan och sa till honom att följa med mig bort till idrottsplatsen, för jag gissade på att dom var där;)
Och mycket riktigt hittade vi dom där;) Så det blev fotboll för Jokkes del oxå, dom var så duktiga! Jag trivdes bäst chillandes i konstgräset;)




Sen skulle jag följa Jokke hem, så vi gick, väl hemma hos oss kom jag på att jag inte hade tagit Alecs nyckel med mig. Aaaaaaaaaaa.....!
Så jag fick sitta och vänta lite tills dom kom hem ifrån idrottsplatsen, men det var skönt i solen.
Efter killarna åkt så var det Söndags kväll alá pizza/tv/film/mys som drog igång, och nu sitter jag lite vid Macen. Och imårn så börjar jag inte förrän 12:00 i Degeberga. Niiiiice!

Så nu blir det nog en film! Hoppas er helg har varit mysig<3
Kärlek ifrån Lelle !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar