torsdag 10 september 2009

Snnnnnnnart så är det helg!



Bara imårn med sen är jag ta mig tusan ledig! Det ska bli så gott!
Well well, idag så kom Johanna och hämtade mig efter jag slutat jobbet, och det bar av till Näsby idrottsplats. Och nu är det dags... Fotbollskorna ska åka på igen, och på Tisdag börjar vi!
Vi spanade in laget idag, träffade tränaren och så, vi fick sen order om att infinna oss ombytta och redo på plan på Tisdag! Det ska bli så jäkla kul, jag har ju inte spelat på mååååång år, men det sög i benen att sitta och titta på när dom spelade. Man ville ju vara med liksom! Kul att spela med Johanna oxå, för vi har aldrig spelat tillsammans;)
Och Lina spelar oxå där, och BG det kan liksom inte blir bättre!
Så nu är jag helt toppad över det, sitter hemma nu och fryser i myskläderna. Det blev ganska kallt att stå bredvid planen och kolla på i 1,5 timmar, men vad gör man!

Snart kommer baby hem och då är det gymmet som gäller, sen mys i soffan <3

Kramar till alla //L

2 kommentarer:

  1. Hallå du! Vart i kristianstad bor du? Misstänker nästan att det är i närheten! Näsby idrottsplats? Hmm.. :p /Mathilda

    SvaraRadera
  2. Förresten... om du vill ha lite pyssel! Kolla in min blogg, du har blivit utmanad!!:D

    http://thildahn.blogg.se

    SvaraRadera