onsdag 2 september 2009

Sovmorgon!

Efter att inte ha varit ledig sen i Torsdags så var det skönt att få en sov morgon idag. Jag hade egentligen planer på att gå upp tidigt och göra massa saker, men min kropp och själ bestämde sig för att gå upp och stänga av klockan och låta Lelle sova lite <3

Så klockan 12:00 stämplade jag in på Ekströms, det blev lite bakning och städning då cheferna var på matvandring i Maglehem =)

Sen när jag kom hem så var det fotbollsfruarna som skulle träffas igen, längsedan ju! Korpen fotboll, babys lag förlorade, men men, det är ju sånt som händer ibland! Dom var ändå duktiga tycker jag! Jag, Elin och Madde hade roligt iaf =)

Så nu sitter man här framför datorn igen, imårn är det hel dag på Ekströms som gäller!
Nu längtar jag efter att få lägga min i min älskades famn.
Jag är lyckligt lottad som har en kille i mitt liv som älskar mig, gör mysiga saker för mig, bryr sig, finns där, tröstar mig när jag är ledsen, skrattar med mig när jag är glad. Får mig att känna betydelsefull, att han behöver mig, att jag är viktig..
Hur man nu än mäter kärlek, så vet jag att jag är rik... Thanx babylove<3

1 kommentar:

  1. Så fint sagt baby, blir ju alldeles varm inombords :=))
    Du är verkligen den finaste,snällaste,varmaste,roligaste och underbara person som finns, så glad att jag har DIG!!
    Älskar dig hela vägen till månen och tillbaka!!!

    SvaraRadera