tisdag 1 september 2009

Där fick jag...

....för att jag längtade efter min iPod! När jag kom hem ifrån jobbet så väntade ett paket till mig på posten. Och jag hämtade ut min nya rosa iPod, trodde jag.... Det var nån jävla plast kopia! Så jäkla lurad man känner sig, till och med förpackningen var likadan som iPodens!
Men min nike+puls passade ju bara i en iPod nano, så jag har lånat mors, och far skulle köpa min.
Men när jag var ute i skogen skulle springa så ville nike+ inte fungera!! Vaddå att jag fick panik!
Så inget tidtagarur, kul att springa utan att veta vilken tid man får (jag är tävlingsmänniska och tävlar med mig själv) Ruttet!

Baby var så gullig och försökte hjälpa mig, läste igenom instruktionsboken, kollade på nätet, och försökte allt! Han redde inte ut det, men däremot så kom han på att min egen iPod (som far skulle köpa) visst är en nano, så jag hade inte ens behövt köpa någon ny, som för övrigt blev en plastkopia.. Ja, jag säger då det. Så far backar affären, plasten åker tillbaka på posten, och nike+puls manicken blir en fortsättning följer..

Efter allt detta så var jag irriterad och uppe i varv, därav superskönt att vila hjärnan lite i babys varma famn innan syrran kom hit och plockade upp mig. Vi gick på en kvällsprommis och jag har precis kommit hem. Använde babys pulsklocka så 4150 steg blev det ca 3 km till där, skönt säger jag! Mysigt med syster snack och lite kvalitetstid, mer av det säger jag ! <3

Men nu så ska jag återvända till babys famn och sätta på en film och hålla Tisdagskväll, imårn är det jobb igen ;)

Krams //Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar