lördag 5 september 2009

Jaha, ett steg närmre VM då!

Idag gick arbetsdagen på Fantasi fortare än igår, det går alltid snabbt och enkelt att jobba med syrran, och Emmy är som ett mysigt plus i tillvaron =)

När jag stämplade ut och gick hem så satt the boys hemma och kollade på film, baby låg i puffen på golvet, trodde aldrig jag skulle få plats, men han har alltid lite plats kvar för mig;) Så jag kröp ner hon honom och slumrade till en stund, så skönt!

Sen bar det av till bowlinghallen, där ingen av oss hade speciellt bra bowling flyt.. Jag var nog sämre än vad jag någonsinn varit, baby hade otur, Hampe kastade 3m/h, Adam bowlade rakt in i bommen och i "exxtra väggen", ja jag säger då det. Haha, but you cant win them all! Nästa gång så går det kanske bättre!

Seen var det VM-kval och rabarberpaj (som baby gjort;) som gällde ikväll. Vilken match! Vi var typ det bästa laget hela tiden, men ändå lyckades dom göra 1-1. Och i SISTA sekund gjorde Zlatan mål, så typiskt att han fick göra det och bli hjäääälte. Han snubblade in den när den studsade på magen, den var ju Elm som passade bollen som gjorde hela jobbet!

jaja, säng nu då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar