tisdag 8 september 2009

<3

Igår var det minsann gymmet som gällde när baby kom hem kl 23;) Kändes skönt att svettas lite=)
När jag kom ut duschen så hade baby tänt ljus och dukat fram kvällsmat och kvällens program var inspelade och redo att visas, så myyyyysigt!
När klockan blev 3 så minns jag bara att jag däckade i sängen för ögonen gick verkligen inte att ha öppna längre! Ni vet när man försöker alla man kan, men det går inte att stå emot, då är det så jäkla skönt att bara somna!

Sen vaknade jag 10:30 idag av att baby satte sig på sängkanten, på nattduksbordet stod det två smörgåsar med hjärtformad marmelad och nybryggt kaffe <3 Jag känner mig så bortskämd!
Han är alltid så fin mot mig och jag känner mig lyckligt lottad..!

När jag kom hem ifrån jobbet så hämtade jag ut en ny jacka som kommit på posten! Jihuu! Haha, ingen varm el så, bara cool=)
Sen hoppade jag i löparkläderna och sprang ut till Österäng, dags att kolla in Melles nya lägenhet!
Och jisses vad fint där var, helt nyrenoverad och stilren, hon hade gjort så mysigt och tänt ljus!
Lotta och Katta var oxå där, så det blev kaffe å shit chat, mysigt säger jag.

Tog bussen hem (i löparkläder..haha) På väg hem sen så var det lill-chefen som hade kvällsmys på kapellgatan på balkongen. Trappfest på Lördag fick jag höra, spännande, nära och bra när vi kommer hem ifrån Malmö (då är det ju dags för Tattoo !!)

Nu har jag landat hemma iaf, och baby har kommit hem, så nu håller vi kväll <3
Kärlek //Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar