onsdag 19 augusti 2009

Jippi!

Eftersom jag behärskar 2 km nu ganska så OK så tänkte jag att jag skulle försöka knata 3,4 km rundan i Björket nu. Jag har ju fortfarande inte klarat att springa den utan att rasa innan mål linjen.. Kollade i min kalender, och senast jag sprang 3,4 km så sprang jag den på 19 minuter och 46 sekunder....
Idag flög jag runt på 18,15 minuter! Det är jäkligt kul att springa alltså, trodde aldrig att jag skulle börja gilla det, men faktiskt;)

Så nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det middag och film som gäller. Äntligen så ska jag se "Män som hatar kvinnor", alla snackar ju om den, att den ska vara så bra, så vi får väl se..

Ciao! /L=)

1 kommentar:

  1. Hallå Lelle. Vad kul med lite ny adress. Nu blev jag också sugen att starta... Denna adressen tilltalar mig mkt mer.
    Du måste ge en recension när du tittat klart. Den är kusligt bra.. ryser..

    SvaraRadera