onsdag 19 augusti 2009

Jaha, då är man här nu då=)

Efter att ha skrivit länge på blogg.se så är det dags att byta adress tycker jag! Ni som känner mig vet att jag har en tendes att flytta ofta.. *smile*
Men vi får väl se hur denna funkar!

Idag så har jag haft en ledig dag, helt underbart! Ställde klockan på 09:00. Skulle till Wass studion för a tt ta bort mina dermal anchors som jag hade i nacken. Det sved väl lite, men var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara! Känns skönt som tusan nu att ha tagit bort dom=)
Sen när jag väl var hemma igen så ringde Tania, då vi bestämde att hon skulle komma på besök.
Så lite kaffe, tjejsnack och catching up gjorde hela min fömiddag <3

Nu har jag och baby precis varit på stan och inhandlat lite nya sportgrejer. Jag som är så stolt att jag äntligen har börjat svettas (jag tycker det ser ut som att man tränar hårdare om man svettas, och jag har aldrig riktigt svettats så mycket, men nu rinner det minsann nån droppe från pannan när jag springer;), så jag har köpt svettband!! Haha, ibland är det roligare att träna om man har lite attiraljer!
HIttade en cool grej på nikeplus.com , en liten mätare som man kan koppla in i sin iPod för att mäta avstånd, tid och så. Funderar på att köpa den, nån som vet om den e bra?

Jaja, nu så ska jag chilla lite innan set är dags att ut och SVETTAS =0)

Ha det gott, hoppas ni hittar hit oxå!
//L

2 kommentarer:

  1. Du kunde väl dammat av ditt rosa/vita Linnéa-pannband.. lägga pengar på ett svettband. Ytterst onödigt :)

    SvaraRadera
  2. Ha - du e ju kul Carro. Men du har helt rätt:-)
    Har du nån ny bloggadress?
    Vill ju läsa från dig också min tös.

    SvaraRadera