tisdag 20 mars 2012

Det var ju inte alls meningen att dt skulle gå såhär lång tid mellan inläggen;) men tiden har bara flugit förbi!
Det var då annorlunda när jag var gravid med Saga. Då var jag arbetslös och gick bara å väntade och följa minsta lilla utveckling och läste allt! Nu bara flyger veckorna iväg, fullt upp med jobb, Saga, vardagen! Även om jag försöker vara mycket (kompis, flickvän) så går den mesta tiden åt att vara mamma. Men det gör mig inget, hon ska känna att hon är viktigast för mig och Alec så att hon vågar växa och utvecklas till en egen liten människa<3

Därför är dt viktigt med en paus tillsammans ibland som pojkvän/flickvän! Men det har vi ju haft, och det har redan gått över en vecka sedan dess!! Hur gick dt till!!;)

Alec överaskade i helgen med att dyka upp med en ny motorcykel! Bara sådär, haha, han är tokig! Så nu behöver vi inte bekymra oss över att alla inte kommer få plats i bilen i sommar, han tar hojen helt enkelt. Bra tänkt...;) <3

Jag har beställt en ny iPhone! Och jag bara väntar på att den ska komma!! Känner mig som ett barn som väntar på julafton ;)

Idag ringde min fina vän Tania, och en timme i luren med henne gav massa positiv energi<3

Nu är det dags, sluta pladdra, upp å duscha, hopp i säng, jobb imorn.. Åh helg vad jag längtar efter dig igen!

/Lelle

Ps. This was 4 you Johanna;)


/Lelle

1 kommentar:

  1. Tack söta vän! Va alldeles precis de ja längtat efter! Din vardag skrivet på ett sätt som bara du kan! Puss /johanna

    SvaraRadera