torsdag 8 mars 2012

Mys hos iversen!

Tidig dag på jobbet idag! Och snö, whats up with that!! Jag hade tid hos BM efter jobbet, så vi lyssnade på hjärtljuden på den lilla<3 och bockade av lite standard frågor och så. Sen körde jag och hämtade Saga, som inte alls ville hem.
När hon såg mig i hallen på dagis så skrek hon: "Neeeeeej"! Sen sprang hon iväg. Haha, jomen det kan ju inte vara roligt jämt!

På kvällen så var vi hembjudna till Elin I på födelsedagsfika! Och hon hade gjort sååååå fint! Mysiga ljus var tända, dt var så fint dukat med nybakade scones, goda pålägg och härliga marmelader, ni vet i såna "fina" glasburkar;)
Vi högg in direkt!



Och till efterätt så hade hon bakat cookies och daimkladd kaka med grädde å kaffe! Jag kan lova att min mage är (ännu mera) uppblåst! Såå mätt och trött;) tack för en mysig kväll tjejer!

Saga var så trött när vi kom hem så hon bestämde sig för att hon gott kunde få sova på badrumsgolvet;)


Nej, någon måtta får dt va;)
Nu väntar jag på att min kille ska komma hem<3
natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar