tisdag 6 mars 2012


Igår fick jag köra å hämta Saga på dagis, feber;( hon låg inrullar i en filt i famnen på Annlouise när jag kom å hämtade henne, stackars liten! Tokvarm! Direkt hem, sov hos mig i soffan, och när hon vaknade så hade alvedonen gjort sitt och hon var på g igen!
Plötsligt ringde dt på dörren?! Och hur vanligt är dt nuförtiden! Att nån bara kommer å hälsar på utan att ringa först! Haha, det var far som var inne i stan och passade på att leka lite med sitt barnbarn<3
Vi drack lite kaffe och traggade, läste lite bok för lillan innan det var sovdags.

Idag så var hon hemma ifrån dagis men helt frisk igen, skönt. Jag och Alec ses ju numera denna veckan bara en kvart i hallen när jag slutat innan han ska börja<3
men vi hade tvätt tid, jag å saga, sä vi hade fullt upp!



Och under tiden vi tvättade så hängde vi rundor här på lekplatserna och njöt av dt fina vädret!



När vi sen kom in så var dt bad, dusch, renbädda, vika tvätt, pyjamas å välling. Saga tycker om att hjälpa till med allt, och om man har tid så är dt bara roligt<3

Nu dricker jag en kopp kaffe och väntar på att min kille ska komma hem så jag kan ge honom en stor kram! Han är så mysig å gömmer små gulliga lappar till mig när vi inte ses, som jag blir så glad för när jag hittar<3
kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar