söndag 4 mars 2012

Sovmorgon idag:) jag passade på att göra mig i ordning lite sådär extra länge som är kul ibland. Inte för att jag skulle ngt speciellt, men ändå:)
Jag köpte en ny foundation igår som jag testade, tack å lov rätt nyans.. Testade den nya "Fit Me" som jag sett på tv (jodå, reklam fungerar visst;)?!
Testade kläder till höger å vänster, se vad som fortfarande passar. Byxor är ju kört, men jag var lika känslig sist kommer jag ihåg, med Saga. Jag kunde inte ha några byxor som satt åt minsta lilla för magen. Vissa tröjor funkar, men jag tänker inte köpa några mamma kläder förrän det kommit in vår/sommarkläder i butikerna! Men förhoppningsvis kommer dt bli en sån fin varm vår å sommar så jag kan glassa hemma i bikini!:)

Elin å Sjöbeck tog en powewalk ut till oss i Hammar och förgyllde vår eftermiddag!










Det blev lite kallt sen så Elin fick låna varmare jacka att promenera hem i;)

Pizza söndag såklart! Så nu sitter vi i soffan och dricker kaffe å ska kolla på serie på svt. Haha, som ett gammalt gift par<3 men jag tycker om att vara ett gammalt gift par med min kille, han är precis som mig, med honom kan jag vara bara mig, bara Linnea, skönt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar