lördag 10 mars 2012

Lovely

Igår hann vi med packning, förmiddags kaffe med Martina som var på besök<3 handla och ut till D-Town där vi skulle lämna vår skatt!

Vi checkade in på Ronneby Brunn vid 15 tiden. Drack kaffe och chillade innan vi hoppade i badrockar och gick till spaet. Ångbastu å torrbastu å pool på de, så skööönt!
Genast när man är själva tillsammans utan barn så känner man sig "ung" igen på ngt sätt?! Haha, det behövs ibland!
Alec testade löpbandet och jag låg kvar i de supersköna sängarna och slötittade på tv samtidigt som jag läste lite i min bok.
Sen vid 20 så var dt dags för middag! Ryggbiff med stekt potatis sallad å hemmagjord beasås, mmmm!!



Sen tillbaka till rummet, på med mjukisar å fram med gottis påsen!
Sova så länge man vill är ju en lyx man inte är så van vid när man har små barn<3
och en bastant härlig Frukostbuffe på de! Världens godaste äggrör med bacon, fruktsallad m yoggi, frallor och pålägg, juice å kaffe!

Klockan är 16 nu och jag är typ mätt fortfarande!
Vi har varit ute på en promenad i slottsparken och det var så mysigt! Hittade ett lusthus där vi kunde sitta i solen och bara snacka<3

Nu är baby ute och springer i Ronneby och jag bara chillar på hotellet och passar på å blogga lite!
Vid 18 ska jag på ansiktbehandling, det ska bli sååååå skönt!! Lite bubbelpool m Alec efter dt, sen tänkte vi melodifestivalen på storbildstv i loungen innan vi ska hugga in på vår tre rätters middag kväll!

Ibland så måste man bara få unna sig själva ngt, tillsammans, som ett par! Att få ge varandra tidligt uppmärksamhet, det är viktigt, att vårda sin relation tillsammans<3 vi ringde precis till far för att säga hej till lillan!
Dom var på utflykt i hembygdsparken och hon hade fullt upp med att kasta stenar å pinnar i bäcken<3 känns så bra att veta att hon är ute på roliga äventyr!

Nu ligger bäbisen och sparkar för fullt i magen på mig, haha, det är helt ofattbart hur fort dt går! Över halva tiden är redan passerad<3

Jodå, jag är glad och tacksam över mitt liv, min familj och mina nära, sinnesro på hög nivå!




/Lelle

3 kommentarer:

  1. Lycka för er och lycka för oss. Jag har filmat Saga när hon kastade sten o pinnar i bäcken. Vi sprang från ena sidan till den andra på bron för att se när pinnen kom fram igen. Mys..:-))

    SvaraRadera
  2. ahhhh...låter ju superhärligt! Det är bra att unna sig sånna saker med. Just nu står far och saga och diskar gårdagens disk. snart ska vi ut och gå en sväng i det fina vädret=)

    SvaraRadera
  3. Haha, nej ingen magsjuka, inget fusk bara :)
    Men bilden är kanske lite missvisande, för så himla smal har jag inte blivit. Men du vet ju med att när kag går ner i vikt så tas det direkt från facet på mig! :)

    SvaraRadera