lördag 24 mars 2012

Idag var det pappa som gick upp och lekte med lillan<3
Och hur sjukt konstigt kändes dt inte att skippa jackan idag ?! Igår så hade jag vinterjacka på mig och idag så var det bara en tröja, skönt!

Alec satte igång och bytte till sommardäck och kände sig sedan vidare inspirerad och körde iväg och tvättade bilen, sååå fin den blev;)
Far ringde och sa att han ville ut på stan och köpa nya skor till sitt lilla barnbarn<3
Så han kom hit och så åkte vi in till staden! Saga tycker dt är så kul att gå på stan, haha, kanske inte alltid världens lättaste uppdrag att hålla koll på en nyfiken liten dam när det är fullt av folk på stan, men vad gör man inte, haha.
Vi hittade en par supersöta svarta adidas dojjor och dom fick det bli! Solbrillor ville hon oxå ha, och en ny cykelhjälm, dt tyckte morfar oxå;)
Vi körde vidare ut till leksaksjätten där hon fick springa fritt och jisses vilken lycklig unge<3
En trehjuling (Ferrari röd å svart) och en dock säng åkte med hem. Tack så mycket morfar för alla fina saker och för besöket<3 Saga var alldeles till sig när vi kom hem och visste inte var hon skulle börja;)

När vi var hemma så hade Alec grävt och flyttat runt på lite växtligheter i rabatten här hemma, hårt slit men det blir säkert toppen sen när dt växer upp i sommar;) kaffe å fika ute! Mysigt!
Jag slänger upp lite bilder imorn;)

Tekniken fungerar ju inte som den ska här hemma.. Jag har fått min nya iPhone! Och även om dt vart jätte skoj så var dt mindre skoj när datorn inte reagerade när jag försökte koppla in den. Jag misstänker att mitt operativ system är för gammalt, så att mitt iTunes är för gammalt, och min nya mobil för ny?! Jaja, det ger nog med sig;)

Nuuuuu, är jag trött i ögonen, borsta tänderna, imorn, mot malmöööööö;) natti!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Gladiolvägen,Kristianstad,Sverige

1 kommentar:

  1. Lelle om jag inte har fel för mig så behöver man inte längre datorn till iPhone. ..

    SvaraRadera