tisdag 27 mars 2012

Värme

Igår var jag hos barnmorskan och lyssnade på lillans hjärta som slog på fint som dt ska <3
Hon mätte min mage och sa att måtten låg lite i överkant, och dt märker jag! Haha, det har gått så fort ifrån att inte alls märkas till att det genast blir lite besvärligare att plocka upp saker ifrån marken, ta på skor osv. Men det betyder ju bara att det närmar sig<3

Efter det så hade jag tid för fotvård! Och det kan kanske låta härligare än vad dt var... Haha, hon började med att ta tag i mina nageltrång...ajajaj..
Det var inte så skönt när hon klippte och gröpte i mina svullna nagelband. Jag satt på helspänn och pep lite emellanåt! Som tur va så var hon jätte mysig å rar och avslutade med en skön massage!

Igår när jag cyklade till jobbet så var det minus grader, och idag så vart det varmt! Det är sön kontrast, jag längtar efter värmen, den riktiga värmen. När man hänger undan vinterjackan, för gott! Snart är dt April, redan!

Jag och Saga tog en mysig promenad i eftermiddags, utan jacka<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar