söndag 17 juni 2012

Födelsedagshelg!

Denna helgen så har jag verkligen känt mig bortskämd! Det tycker jag är dt bästa med att fylla år, man får vara glad över att det är din egna dag och att människor gratulerar och ger extra kramar<3

Jag vaknade av att Saga å Alec kom in i sovrummet med kaffe, paket å blommor! "här mamma" sa Saga och slängde upp ett paket på sängen;)
Jag fick en tack service som jag nämnt i förbifarten på EKO att jag tyckte va fin. Tydligen så hade dt uppmärksammats mer än jag trodde;)
Och på kortet på blommorna fick jag veta att jag och Alec skulle på dejt på Kippers källare på kvällen, mums!! Alec kan det dära, med att överraska<3

Vi hade kalas med min pappa, syskon å morföräldrar. Tårta som jag och Saga bakat!









En mysig eftermiddag som gick hur bra som helst att spendera ute trots regn! Vi satt ju under tak och det var ljummet i luften.
Far stannade kvar och busade med Saga medan jag å Alec smet iväg för god mat på kvällen!
Och vad mysigt där är! Det känns inte som att man är i stan, man sitter ju nere i en källare så dt är mörkt med levande ljus som nästan enda ljuskälla!









Jag åt jätte god oxfilé m baconlindad sparris, potatis å bea. En favorit som jag gärna kör på när det ska ätas ute. Och köttet var verkligen jätte gott!
Alkoholfritt öl till dt gick hur bra som helst, även om Alecs Mariestad såg väldigt god ut den oxå;) tack baby för att du vet vad jag gillar å vad som gör mig glad<3

Film i soffan när vi kom hem, och hux plötsligt... Så var dt en ny dag!
Vi har köpt en pool, som var mycket större än vad vi trodde!! Alec pumpad upp den idag och den passar PERFEKT ute på soldäcket! Så nu väntar vi bara på fint väder, sen kommer dt bli poolparty (haha, för oss iaf;) !!

Idag så skulle tjejerna komma på kalas! Vi satt oxå ute<3







Saga måste undra varför vi äter massa tårta hela tiden och jag får paket ;)
Tack mina fina vänner för en jätte mysig eftermiddag, ni är så härliga som kom ut å firade mig<3
Emma, Linnea å Elin.I. stannade kvar när dom andra åkte hem för vi skulle ändå in på bio sen. Och en viss liten tjej njöt i fulla muggar av uppmärksamhet av tjejerna.. Haha!


Här kröp hon upp mellan systrarna Axhem;)

Vi åkte sen ist in å åt på BK och inväntade filmen. Den nya Snövit filmen! Den var faktiskt bra, den var inte så rå som tex Game of thrones, man märkte att den var tillåten ifrån 11 år. Kärlek å trolldom, bra skådisar, jag är ju svag för Sagor;) Och jag är svag för bio över huvud taget, å popcorn;)

Nu är jag tillbaka hemma i soffan och nu är helgen slut. Jag känner mig jätte firad å tacksam<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar