tisdag 19 juni 2012




Frukost på Maxi, tja, varför inte! Har precis varit å lämnat Saga på dagis och tänkte passa på att handla i lugn å ro.
Gårdagen blev inte alla som planerat..! Vi vaknade till solsken och åt frukost och sen gick vi ut på prommis


Kom hem, åt lunch, och skulle preciiiiiis upp å sova middag...PANG!
Saga hade på ngt vis lyckats klättra upp på och välta vår stenstaty som stående hallen. Den gick mitt itu, och Saga hade fått den på foten när den föll.

Och hon skrek, jag lade på en påse frusna ärter och ringde 1177. Åk in till akuten sa hon, så det gjorde vi. Vi var där vid 12, satt å väntade, pratade m sköterska, upp på röntgen, ner igen, bilderna hade inte blivit bra, och nu hade Alec anslutit efter jobbet, upp å röntga igen...
Och första gången så var jag tvungen att lämna henne själv på britsen eftersom jag är gravid och inte fick vara inne i rummet. Jag kände mig som en sån förrädare när hon satt där å ropade på mig, usch. Men men, klockan 18 var vi hemma igen. En spricka i foten var det, det skulle få läka själv och hon mår bra. Tur är det<3
Kanske lär hon sig att bli liiiite försiktigare nu..?;)

Nej, nu ska jag handla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar