lördag 9 juni 2012

SRF




Här; på Ekströms Cafe landade vi klockan 10. Far bjöd hela stora familjen på blues frukost! Och jösses så gott! Nyslungad honung, riktigt smör, hembakat bröd, pålägg, jordnötsmör, hemmagjorda marmelader, hemmagjorda müsli, färska bär m fil å ägg... Ja jag kan hålla på länge!









Och kaffet utomhus i solen efteråt!


Samtidigt så var Lasse å Marie blues där och underhöll med musik, precis sådär i bakgrunden. Och liten by som det är så vore dt väl konstigt om man inte träffade nån man kände;) Moster Johanna var oxå där och åt frukost<3
Och ett par Fantasi kunder hittade mig och Elin där tillsammans och lade ihop ett och ett.
"Så ni är här nu" sa han. "Jo" haha, man bor ju inte på jobbet liksom!

Tack för mysig frukost kära Pappi!



Vi drog vidare till Sweden Rock efteråt! Jag och Alec blev lite festival nostalgiska. Och drömde oss lite bort att det kunde bli vår grej. Att en gång om året fly vuxenlivet, lämna bort barnen och leva rock liv i tre dagar. Så vi får se;)



När vi väl var hemma efter 6 timmar så vart vi hungriga igen..



Det löste pappa fint!



Grillad korv är ju så gott!!
Saga hjälpte sen mig att klippa gräset, duktig tjej<3



Nu är jag helt utslagen i soffan med svullna fötter och ömma ben. Men det är dt värt! Jag är bara glad att jag inte är lika svullen denna graviditeten som jag var förra gången.
Ikväll är det fest hos Frida, men för vår del blir det EM fest här hemma ist<3 tjejerna ska nog klara sig ändå;)


1 kommentar:

  1. Fina alla, mysfrukost. Jag tycker ni kan göra slag i saken o göra er grej..festivalgrej... Jag passar gärna barnen:-)) kram

    SvaraRadera