tisdag 19 juni 2012

Vinnaren är....

Ikväll samlades vårt "halv 8 gäng" för middag ute på stan. Det var dags att kora en vinnare. Gertrud på kontoret stod för räkning av röster och hade förseglat 1:an och 2:an så fint i varsitt kuvert.




Elin Ek fick andra plats! Och jag och Sjöbeck hamnade på delad 1:à plats! Galet roligt!



Samtidigt diskuterade vi alla hur svårt det var att komma fram till hur vi skulle rösta. Bästa maten, helheten, något spec man fastnat för?!
Det är egentligen omöjligt att utse en vinnare i en sån här tillställning. För varje gång har jag känt mig lika lyxigt bortskämd med varmt välkomnande, tända ljus, drink, underbar mat, och en trevlig kväll med vänner! Hur ska man kunna skilja den ena från den andra?! Jag skulle inte vilja vara utan nån av kvällarna, men det hör ju ändå till att nån måste vinna, och den glädjen fick jag dela med Sjöbeck<3

Det är verkligen att rekommendera, om du känner att du tar dig dåligt tid för att hitta på saker med dina vänner. För detta har verkligen varit jätte roligt! Lite sorgligt att det är slut, men det lär bli en favorit i repris inom snart gissar jag;)

Natti Natti !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar