onsdag 27 juni 2012

Smider planer...

Igår så var Elin å Elin här;)



Vi kollade tider, priser och olika möjligheter och smidde planer;)

En dröm för mig har varit att få se Phantom of the opera musikalen! Problemet har ju lite varit att om man sett den här i Swe så hade den varit på svenska. Och nej, det är musiken och texterna i den Engelska som jag älskar!
Och en dag när jag och Iversen jobbade tillsammans så fick vi höra att Peter Jöback ska ha huvudrollen i musikalen i England!! Helt galet!
Men då hade jag redan passerat gravid månad 6 så då var dt inga flygbolag som tillät mig att åka med;(
Men jag och Iversen drömde oss iväg iaf... ;)

Såååååå....
Han spelar i musikalen tillochmed 1 September, så sista Augusti så åker vi!













Då kommer bebis Zara bara vara liten liten bebis!
Det kommer kännas galet svårt att åka bort bara, även om det bara är för en natt. Men det är ju ett tillfälle som aldrig kommer att komma igen...
Men ja... tusen tack till världens bästa pappa Alec <3


1 kommentar:

  1. Ska hon heta Zarah, fint! Så kul att du får se din dröm! Kram

    SvaraRadera