torsdag 14 juni 2012

Penicillin å Game of Thrones

Aldrig förr har jag haft så ont av bihålorna! Det liksom vandrade ut i kinden, ner i käken och upp bakom ögat. Efter lite FB tips så insåg jag att dt var lite allvarligare än jag först trott.
Natten mellan Mån-tis så hade jag så ont att jag var tvungen att åka in till akuten. Jag fick en gravid vänlig smärtstillande pilla så att jag skulle kunna sova, och nästa dag var det till doktorn.
Så nu äter jag penicillin i 10 dagar och börjar känna mig lite bättre.
Ngt som varit riktigt tråkigt är att mitt smaksinne är så nedsatt att jag inte kunnat njuta av ngt riktigt gott på länge!
Känner mig som Barbosa i Pirates filmerna... Är sugen på saker, men ingenting smakar.. Men men, det ska ju bli bättre nu!:)

Bebis i magen har börjat bli väldigt mycket mer aktiv i magen dessa dagar, hon vänder å vrider och verkar ha lika svårt för att ligga still som jag;) Helt sjukt att det bara är 4 veckor kvar..
Det är skönt att vara ledig nu, trots sjukdom, så är det skönt att bara göra ingenting. Försöka passa på att vara med Saga på tu man hand nu så mycket jag bara kan, ge henne så mycket av min tid som jag kan nu eftersom hon snart kommer att behöva dela den<3

Jag och Baby har börjat kolla på en ny tv serie. Game of thrones, och jisses!! Den är så jäkla bra! Vi började i Söndags och idag så kollade vi på de sista avsnittet på säsong 1. Makalöst bra, en sån serie som man bara längtar efter nästa avsnitt! Tur att Alec delar mitt film intresse, det blir ju så mycket roligare då<3

Nu ska jag nog göra ngt vettigt som att åka å handla. Det ska ju bli lite tårtkalas i helgen tänkte jag, för jag är visst snart 26 år redan...!





1 kommentar:

  1. Stackare, hoppas det blir bra med penicillin ! Är det bara fyra veckor!! Galet härligt! Spännande med ny familjemedlem!! Kram

    SvaraRadera