tisdag 26 mars 2013

Aktiv dag

Igår så körde jag, Elin å tjejerna till Sölvesborg för att hälsa på Hanna å nyaste lilla familje medlemmen Sigrid❤
Hon var helt bedårande!! Så fin å snäll, och storasyskonen var stolta;)
Fullt ös med olika viljor ifrån alla barn, men NÅGRA ord hann vi utbyta, haha
Riktigt nöjd att det inte gått mer än ett par veckor sen sist vi sågs❤

Idag efter jag hade lämnat Saga på dagis så satt jag på kaffet, för vi väntade besök;) Emma ifrån min gamla hometown å hennes lilla Rocky skulle hälsa på oss! Så kul! Jag var å hälsade på henne precis när Rocky fötts, men sen har det inte blivit att vi setts igen förräns nuuuu!
Och Rocky har blivit en sån stor å duktig kille ❤
Jag fick höra lite Degeberga skvaller å blev bjuden på äpple kaka, mums! En sväng i solskenet oxå så var starten på denna dagen på topp! Tack för idag fina Emma, nästa gång kommer vi till er!

Jag hann med en kaffe med Alec när han kom hem ifrån löpturen innan han skulle cykla till jobbet❤ Min fina kille, bara imon me sen är han ledig med oss!
Jag hade följe med Maria å Filip till dagis å hämtade Saga å Charlie, sen fick vi en snabbis till lekplatsen å hann med lite snick snack där oxå;)

Sen hade jag två hungriga damer som ville hem och äta mellanmål. Vi vart sen hemma och mös och fick besök av morfar som saknade sina små töser❤
Ännu mer kaffe slank ner och jag undrar hur mycket kaffe jag druckit idag egentligen? Haha!
En mysig kväll med morfar och nu sover barnen och jag sitter i soffan och bara chillar.
Jag är mer än nöjd med min dag, det känns skönt❤
Hoppas ni haft en bra dag i solen!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar